Welcome to my world!! :)

Hi!!
Welcome to my beloved blog, a place where I put all my thoughts into.. So, have a nice surf and enjoy!! :D

Thursday, December 18, 2008

Kumohon maaf-mu. . .

Maafkan aku.. Maafkan ketak-berdayaanku daLam mengontroL perasaan ini.. Maafkan atas kecerobohanku daLam menjatuhkan hati dan perasaan ini.. Sungguh ku tak pernah bermaksud tuk menyakitimu..

PerjaLanan waktu yang begitu misterius,tLah menggiringku daLam Lubang kebohongan yang amat daLam.. Ku tLah menipu diri dan orang terkasih.. Senyum penuh kepaLsuan semakin penuh mengembang menghiasi wajah.. Perasaan itu tiba2 muncuL entah dari mana dan kapan. Namun satu haL yang pasti,ku tLah jatuh cinta.. Cinta yang busur-ny Lbh tajam dan mematikan d'bandingkan dengan uLar paLing berbisa sekaLipun.


Tiada kata yang sanggup t'ucap seLain beribu ucapan maaf dari Lubuk hati yg terdaLam.. Maaf yang kutahu akan suLit kau berikan dengan setuLus hati.. Maaf yang teramat berat akibat rasa sakit yang membuncah..


Tapi,apaLah daya.. Ku sama sekaLi tak pernah menyangka akan merasakan cinta terLarang ini. Ku tLah mencoba sekuat tenaga tuk memusnahkan-ny.. Namun,semakin hari,semakin nyata perwujudan cinta terLarang ini.. Cinta yang terkutuk.. Cinta yang sanggup menimbuLkan kebekuan diantara kita...



Oh..
Sungguh.. Ku benar-benar memohon maaf-mu atas kebodohanku ini... Andai ku mampu daLam mengarahkan hidup...

No comments: